wtorek, 13 marca 2012

powracam + sposoby na różne rodzaje włosów ♥


Hej : *
 Sorki że tak długo mnie nie było .
 Straaaaasznie dużo nauki : < 
Teraz postaram się dodawać notki systematycznie . 
Teraz jestem chora więc mogę dodawać codziennie ^ ^ 
Chciałam zrobić jakiś outfit , no ale skoro jestem chora nic z tego nie wyjdzie .

 Dzisiaj coś o urodzie : > 

Nadchodzi wiosna ♥ ooł yeah . Nasze włosy będą mogły oddychać bo zimowe czapy pójdą do szafy : > Należy więc pielęgnować je odpowiednio, a żeby nie wydawać dużo kasy na kosmetyki podam tu domowe sposoby : 
* WŁOSY TŁUSTE : Uważaj na słońce, słoną i chlorowaną wodę. Unikaj odżywek bez spłukiwania ( sprawiają, że włosy są ciężkie ). Odżywki nakładaj nie bezpośrednio na skórę głowy, lecz nieco dalej
SPOSÓB : Wyciśnij sok z jednej dużej cytryny i wetrzyj go w skórę głowy. Po 20 minutach włosy umyj szamponem. 
* WŁOSY SUCHE : Uważaj bo są one szczególnie podatne na uszkodzenia, łatwo łamią się i tracą połysk. Dostarczaj im wilgoci w postaci maseczek, które należy trzymać na włosach przez kilkanaście minut. 
* WŁOSY MIESZANE : czyli tłuste u nasady, a suche i łamliwe na końcach. Nie da się tu wiele naradzić , ale nie załamujcie się dziewczyny ! Zrezygnuj z suszenia włosów suszarką i zasypiania w mokrych , lub wilgotnych włosach! Używaj też szamponów do włosów mieszanych. 

I taki mały bonusik dla Was ; *** 
PASEMKA
Jeśli chcesz mieć piękne złote i naturalnie wyglądające pasemka, myj włosy w naparze z rumianku. Suszone kwiaty zalej wrzątkiem, odcedź i zmieszaj z szamponem. Potrzymaj mieszankę na włosach 5 minut, spłucz i gotowe ! 
PS . Nie próbowałam tego na własnych włosach , więc jeżeli jesteście odważne - nie ma na co czekać. Ale z tego co słyszałam pasemka wyglądają nieziemsko ♥ 
Pozdrawiam : ) 
doo następnej < 3

3 komentarze:

  1. Wow, długi post, ale mega ciekawy ;)
    Wypróbuję coś chyba :D
    Będę częstym gościem, co to, to na pewno, heh.
    Zapraszam do mnie:
    fretki-ogonki.blogspot.com
    Może... skomentujesz lub zaobserwujesz?
    Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję : *
    na pewno wejdę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomyslek na pasemeczka <33333333333
    wybróbuje i napisze ci efektyyyyyy : D :D

    OdpowiedzUsuń