czwartek, 15 marca 2012

2) Uroda z warzywniaka - WARZYWA

Ta notka to kontynuacja wcześniejszej tyle że maseczki z .. WARZYW. 
* Marchew : Utrzyj na tarce 2 marchewki, zmieszaj z łyżeczką mąki ziemniaczanej i żółtkiem. Nałóż na 20 minut na starannie oczyszczoną skórę. Maseczka ta nadaje się do każdej cery, działa odświeżająco i wygładzająco.
* Ogórek : nałóż na twarz 2 plasterki świeżego ogórka w lub same obierki na 10-15 minut. Maseczka ta dobrze wpływa na skórę wysuszoną i zaczerwienioną. Uważaj, jeśli jesteś przywiązana doswojej opalenizny, bo działa wybielająco.
* Ziemniak : Ugotuj ziemniaka w łupinie. Nie sól wody. Gorący ziemniak rozetrzyj z łyżką słodkiej śmietany na jednolitą masę. Nałóż na twarz, a po około 15 minutach zmyj ciepłą wodą. Maseczka ta wygładza skórę i odświeża cerę. 
* Pietruszka : Pokrój i zmiksuj na gładką papkę pęczek natki pietruszki. Dodaj kilka kropel oliwy, nałóż na twarz. Maseczka ta wygładza skórę, odświeża. Wybiela przebarwienia nawet PIEGI.
__________________________
To na tyle. Tą notką zakańczam naturalne maseczki. 
Myślę , że do czegoś się Wam przydadzą. 
Zapraszam do obserwowania → i komentowania ↓. 
_____________________________
PYTANIA 
TWITTER 

( obserwujesz mnie = rewanż ) 

6 komentarzy:

  1. wow! świetny pomysł na naturalna maseczkę :)
    na pewno zrobię, gdy tylko będę miała więcej czasu. tylko nie chcę, żeby wybieliło mi piegi :(

    obserwuje i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie chcesz aby Ci wybieliło piegi to radzę Ci nie korzystać z maseczek : z pietruszki i dla bezpieczeństwa z ogórka . :)
      reszta nie powinna nic zrobić z Twoimi piegami ♥

      Usuń
  2. fajny blog, ale ja jestem chłopakiem i nie interesuje się tym :)

    zapraszam do mnie... http://szymonq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbuje ta maseczke ;D fajny blog. ;]

    www.brr.bloog.pl zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pomysły,uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń