środa, 14 marca 2012

Kolekcja jeansowa - Reserved < 3

Hej < 3 Znowu piszę : ) Tym razem chciałam Wam zaprezentować kolekcję jeansową ze znanego pewnie wszystkim sklepu Reserved. Oczywiście można ją zobaczyć na stronie internetowej : www.reserved.com , ale chciałam ją Wam pokazać i opisać własnymi słowami.  

PS : Kolekcja nie jest pokazana w całości a mianowicie : nie są pokazane tu wszystkie spodnie, bo było ich sporo. 





CENA : 149,99 zł
No jak dla mnie bardzo fajnie wygląda i chętnie bym się na nią skusiła : ]
Bardzo fajny i co najważniejsze nie obciachowy krój.
Podoba mi się że jest odcinana. 
Moim zdaniem efekt końcowy psują ściągacze u rękawów. 


CENA : 179,99 zł 
Za taką cenę nie wydaje mi się żebym ją kupiła. 
Jakoś nie widzę siebie w niej. 
Wygląda trochę jak deszczak. 
Krój jest fajny, ale nie jestem jakoś do niej przekonana. 
To moje zdanie : )


CENA : 119,99 zł
No nareszcie coś co podoba mi się w każdym centymetrze.
Jasny kolor nadaje tej bluzce/tunice takiej delikatności.
Myślę, że każda dziewczyna/kobieta świetnie by w niej wyglądała.
Uroku dodają mankiety.
Ogólnie całość wygląda rewelacyjnie ! 


CENA : 99,99 zł
Powyżej pokazana koszula nie jest najgorsza. 
Zakupując ją już wiem jak bym ją nosiła...
A mianowicie : rozpięta , rękawy podwinięte , a pod to bokserka koloru czarnego. 
I byłaby super ! 
Ale patrząc na nią w ten sposób ukazaną na zdjęciu nie jestem przekonana...


CENA : 159,99 zł


Patrząc na tę katankę jest całkiem fajna.
Chętnie bym ją kupiła.
Krój bardzo ładny.
Całość niczego sobie. Ale ten jeans...
Ten odcień moim zdaniem , oczywiście jest ohydny.
Nie wiem czemu ale kojarzy mi się źle. 



CENA : 159,99 zł 

Ten sam wzór katanki, opisywanej wyżej. 
Tak jak już tam wspominałam krój świetny. 
Ten odcień bardziej mi się podoba, choć też nie jest "boski".



CENA : 149,99 zł 

TO jest TO. 
Ogromnie mi się podoba ten wzór, kolor.
Ogólnie wszystko idealnie tu współgra i łączy się. 
Te przejaśnienia wyglądają naprawdę świetnie. 
Podoba mi się i koniec. :)




CENA : 99,99 zł 



Spódnica bardzo mi się podoba.
Fajny, prosty krój.
Można ją założyć jako elegancką.
Ale można też do szkoły, na zakupy z fajnym T-shirt'em :)


CENA : 199,99 zł 

Bardzo fajne rurki. 
Prosty, ładny krój.
Kolor myślę , że lepiej wyglądałby na kimś niż na zdjęciu, więc tu się nie czepiam :) 
Ogólnie podobają mi się .



CENA : 119,99 zł

Rurki mi się podobają.
Fajny odcień jeansu.
I co tu więcej mówić.  




CENA : 129,99 zł


Od razu mówię, że nie gustuję w dzwonach.
Po za tym okropny odcień jeansu.
Po prostu nie podobają mi się.






CENA : 99,99 zł 

Torba jest fantastyczna. 
Ale muszę dodać że dla mnie torebek nigdy mało : )
Ciemny jeans idealnie współgra z kolorem pasków. 
Tworzą idealny kontrast. 
Jest świetnie i już.




CENA : 79,99 zł 

Bardzo podobają mi się te buty. 
Po za tym uwielbiam koturny. 
Te przypominają mi lato no i mają w sobie klasyczny jeans :)
Są bardzo ładne i w nie wysokiej cenie.



CENA : 79,99 zł

Są to te same koturny co powyżej tyle, że w innym kolorze. 
Oczywiście tamte są o wiele ładniejsze.
Czemu tak sądzę ? 
Te mają bardzo smutne kolory.




CENA : 79,99 zł 

Te spodenki są piękne :)
Widać , że są "bufiaste". 
To mi się podoba.
No i ta kokarda z paska z jeansu.
Super ! 



CENA : 79,99 zł


Choć nie gustuję w takich spodenkach muszę przyznać, że te mi się podobają.
Zwłaszcza dlatego, że są podwijane.
Ładny krój i świetny odcień jeansu.
Wszystko jest na swoim miejscu : )





CENA: 89,99 zł 


Są to te same spodenki co wyżej tyle, że dłuższe.
Więc czytaj opis wyżej : )


__________________________________

Nie opisałam tu całej kolekcji. Przede wszystkim ile tam było spodni. 

Ogólnie podsumowując kolekcja bardzo mi się podoba. 
Chociażby dlatego, że jeans to ponadczasowa tkanina i nigdy nie wychodzi z mody. 
Całą kolekcję możecie zobaczyć na stronie reserved, którą podałam wyżej. 

A Wam jak podoba się ta kolekcja ? 
__________________________

Jakieś pomysły na notki : piszcie w komentarzach : *
Pozdro .


3 komentarze:

  1. Fajna kolekcja. A może moda z mojej perspektywy czy coś takiego... wiem, głupi pomysł :P Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o jeansowych spodenkach,kurtce i koszuli z tego zestawu.niestety,muszę nazbierać na to kasy ;c
    super blog ;)

    OdpowiedzUsuń