wtorek, 20 marca 2012

Kolekcja H&M wiosna 2012






Najnowsza kolekcja H&M aż kipi od wiosennych motywów i kolorów. Kolekcja ta zalicza się do odważnych.
 Nie zabraknie modnego w tym sezonie koloru chabrowego, który wystąpi w szortach, spodniach, marynarkach... ale też neonowego różu. 
Najbardziej spodobała mi się chyba chabrowa marynarka.
 Ogólnie ubrania bardzo mi się podobają. 
Są żywe i takie "orzeźwiające". 
Przykro mi, ale w moim mieście nie ma tego sklepu, a do najbliższego nie jest blisko. 
Całą kolekcję możecie zobaczyć na stronie internetowej H&M. 
A Wam jak się podoba kolekcja ?

__________________________________________
Dziękuję za te odwiedziny i że tak dużo osób mnie obserwuje. Gdyby nie Wy nie było by mnie tutaj ♥ dziekidziekidzieki.
PS : już niedługo mój pierwszy outfit.
już się boję o.O
poproszę Wasze propozycje na notki !
Pozdrawiam ♥ 


3 komentarze:

  1. Świetny blog
    zapisuje sie do obserwatorów i liczę na to samo :D
    U mnie
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jA JUŻ SIĘ ZAPISAŁAM TWOJA KOLEJ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za obserwowanie i komentarz :) Założyłam nowego bloga i z każdego obserwatora baardzo się ciesze ;) Tak weszłam sobie na twój blog z ciekawości, ale na pewno zostanę na dłużej. Już obserwuję i extra tło. Mmm Paryż <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    uwielbiamkrakersy.blogspot.com <-- główny blog ;)

    OdpowiedzUsuń